Egetprosjekt: PTF Del 2

5 apr

Her er 3 ideer jeg skal velge mellom av de ferdige bildene, Legger på skygger på den jeg bestemmer meg for å bruke. Den ene bakgrunnen ble litt rotete forskjellen på den andre, men den som var enkel og gjentagende ble litt kjedelig selv om den var enklest. Tror egentlig at jeg går for den med lettest bakgrunn, for den minner mer om «kongelighet» som skal vise at hovedpersonen er rik, som også får det til å unders over hva dette her kan være. Rødfargen gjentar seg fordi rødt står for «Royality», men det er bare han som er rik som har den fargen på seg. Og grunnen for at jeg vil ha en blå bakgrunn er fir å få gjentakelse på øynene til hovedpersonen. Den står også for at royal blood er blått. Grunnen for at jenta har Grønne øyne er egentlig for å vise litt misunnelse siden hun nesten ikke har noe, og fordi hun blir sett ned på, er den en sterk grønnfarge for å bevise at selv om hun skulle ønske seg et annet liv enn det hun har, er hun sterk og står opp mot det som drar henne ned.

Triangle Fremside ide 3

Her har jeg blandet de to bakgrunnene jeg tenkte jeg ville ha, men det ble rotete det også.

Triangle Fremside ide 1

Her er den enkle versionen av den rotete.

Triangle Fremside ide 2

Med andre ord, det er denne jeg kommer til å velge.

Valget av logoen ble på en måte beskrevet i forrige innlegg. Serien heter jo Triangle, og har en trekant rundt seg som skal vise trekanten med klassene i verden (Rike, normale og fattige).

Legg igjen en kommentar